Více práce, než se zdá. Tahle Octavia má přes 400 koní!

Na první pohled si můžete říct, že jde o decentně upravenou Octavii. Opak je ale pravdou. Tenhle konkrétní kousek je původem v šedé barvě a verzi před faceliftem. Radek se do ní ale pustil odvážně a exteriér auta kompletně přepracoval na verzi po faceliftu, tedy verzi Octavie, která byla hodně diskutována kvůli „čtyřokému vzhledu“ mezi fanoušky značky. Někteří jí obdivovali, někteří se s tímto vzhledem příliš neztotožnili. Kromě přepracování exteriéru dostalo auto novou barvu pomocí polepu do matné fólie.

Pod kapotou je to ale jiný příběh. Radek ve spolupráci s firmou Gruppomotors auto solidně naložil také výkonově. Aktuálně má Octavie okolo 420 koní a 550 Nm. Co vše muselo být na autě upraveno pro dosažení takového výkonu? IS38 IHI Turbo, Milltek downpipe decat, Armytrix výfuk s klapkami (zvuk ZDE), RACINGLINE sání, vstup do turba, veškeré silikonové hadice, intercooler, oil catch tank a hromada dalších prvků, které podtrhla softwarová úprava APR Stage 3, včetně APR úpravy automatické DSG převodovky.

O brzdění takového výkonu se starají Porsche 6pístkové 375mm brzdy vepředu a RS245 brzdy s 356mm kotoučem vzadu. Vše samozřejmě s pancéřovými brzdovými hadicemi. Octavie jezdí na kolech SPARCO a je decentně sníženo na pružinách ST Suspension. Celkový design podtrhují doplňky Maxton Design – přední, boční a zadní splittery se zadním difuzorem.

Radka a jeho Octavii můžete sledovat na Instagramu @stlg_rs

Další
články